Padideh Foolad Barsam

پدیده فولاد برسام

Padideh Foolad Barsam


  • ۲
  • ۰

جهش تولید

جهش تولید، بستر شکوفایی اقتصـاد

 

 

در شرایط کنونی به دلایل متعددی اعم از رشد جمعیت، کاهش منابع تجدید ناپذیر، رشد سریع تکنولوژی، افزایش نرخ بیکاری، تشدید فقر، ترویج مصرف‌گرایی و دیگر موارد مشابه، اقتصاد مسئله اول سیاستمداران و دولت‌های حاکم در سراسر دنیا است.

 

رهبر معظم انقلاب اسلامی با درک صحیح از شرایط اقتصادی جهان و کشور عزیزمان ایران، در بیاناتی مهم به سران قوا و مسئولان عالی‌رتبه، موضوع اقتصاد را مبتنی بر تولید داخل و اقتصاد مقاومتی ابلاغ نموده است.

 

علاوه بر آن در پیام نوروزی سال‌های اخیر همواره کلیدواژه اقتصادی چون حمایت از کالای ایرانی، رونق تولیدی و اقتصاد مقاومتی در نامگذاری عرفی سال‌های گذشته وجود داشته است.

 

 

 

رهبری در پیام نوروزی امسال بازهم همانند سال‌های گذشته به مسأله اقتصاد توجه ویژه‌ای داشتند و سال جدید را، سال جهش تولید نامگذاری نمودند.

 

بدون شک خاستگاه مطالبات رهبری و مطرح نمودن جهش تولید بر گرفته از شرایط حساس کنونی جهان و ظرفیت‌های کشور به عنوان یک راهبرد اساسی نقش مهمی در شکوفایی و رشد اقتصادی داشته باشد.

 

بر این اساس، برنامه ریزی و هدف گذاری تولید باید مبتنی بر ظرفیت های درونی و تولید ملی با نگاه به اصل رقابت پذیری باشد و شرکت تولیدی بازرگانی پدیده فولاد برسام با سرلوحه قرار دادن شعار جهش تولید ملی، با گام برداشتن در این راستا و تحقق رهنمود های مقام معظم رهبری در خصوص این شعار، اهداف سال جدید خود را ترسیم و معین نموده است.

 

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.