Padideh Foolad Barsam

پدیده فولاد برسام

Padideh Foolad Barsam


  • ۰
  • ۰

 

 

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای ‌‌ رهبر انقلاب اسلامی در پیام نوروزی سال ۱۴۰۱، سال جدید را سال «تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» نام‌گذاری کردند.

رهبر معظم انقلاب در پیام نوروزی سال 1401 فرمودند: در این چند ساله بنده برای شعار سال «تولید» را عمدتاً محور قرار دادم با یک قیدی، با یک خصوصیتی. علت هم این است که تولید کلید حل مشکلات اقتصادی کشور است. تولید ملّی در واقع راه اصلی عبور از سختی‌ها و دشواری‌های اقتصادی برای کشور است. یعنی مهمترین مسائل اقتصادی کشور را مسئله‌ی تولید، رواج تولید ملّی و رونق تولید ملّی، حل میکند. طبیعت تولید این است. 

این است که ما روی تولید تکیه کردیم؛ یعنی رشد اقتصادی را افزایش میدهد، اشتغال ایجاد میکند، تورّم را کاهش میدهد، درآمد سرانه را افزایش میدهد، رفاه عمومی ایجاد میکند. 

علاوه بر این دارای تأثیرات روانی است؛ اعتماد به نفس ملّی را بالا میبرد، احساس عزتمندی را در ملّت به وجود می‌آورد. تولید، یک چنین اکسیری است. 

یک چنین حادثه‌ی مهمّی است تولید ملّی، اگر ان‌شاءالله به بهترین وجهی پیش برود؛ لذا ما در این چند سال روی مسئله‌ی تولید تکیه کردیم. 

 

 

با تحقق مطالبه مقام معظم رهبری که تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین است می توان کشور را از بیماری اقتصادی نجات داد و به اقتصادی دانش بنیان که سبب ایجاد اشتغال پایدار شود دست پیدا کرد. 

در این راستا و در جهت توسعه فعالیت گروه تولیدی صنعتی پدیده فولاد برسام و همچنین تلاش کارکنان این واحد صنعتی در جهت شعار سال و سرلوحه قرار دادن شعار رهبر معظم انقلاب و استفاده از ایده های دانش بنیان در امر فعالیت و تولیدات خود قطعاً بر اقتصادی پویا و دانش‌بنیان منجر خواهد شد.

با توجه به نامگذاری سال ۱۴۰۱ از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال «تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین»، نقشه راه ‌‌ شرکت تولیدی بازرگانی پدیده فولاد برسام ‌‌ امسال برمبنای تحقق این امر، پیگیری و دنبال می‌شود.

 

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.